Zákaznické služby

Kontakt

Martina Brodská
Mall Group, Česká republika

Mall Group je největší e-commerce skupina ve střední a východní Evropě. Zaměřujeme se na čtyři hlavní oblasti: tradiční e-commerce (nákupní galerie MALL.CZ, CZC.CZ, Vivantis.cz apod.), on-line prodej potravin (Košík.cz), internetovou televizi (MALL.TV) a finanční služby pro internetové nakupování (MALL Pay). Působíme v sedmi zemích a s více než dvěma tisící zaměstnanci nabízíme své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy. Jsme špičkou v oboru, a to díky schopným lidem, inovacím, nejnovějším technologiím a neustálému hledání nových cest.
Naší vizí je vybudovat největší platformu on-line služeb ve střední Evropě a společně se zákazníky vytvářet digitální budoucnost. Pojď do toho s námi!

Teamleader zákaznického centra pro MALL Pay

Hledáme hrdinu/hrdinku zákaznické péče! Dokážeš i z toho nejvíce naštvaného klienta udělat spokojeného?
Pak chceme právě Tebe!

Proč hledáme nového kolegu/kolegyni?

Díky nám nemusí lidé platit online předem, ale nejprve si nákup prohlédnou a až pak v klidu zaplatí. Chystáme velké věci, buď s námi u toho. Na starost budeš mít malý tým, ze kterého časem uděláte ten nejlepší zákaznický servis u nás!

Čemu se u nás budeš věnovat?

  • Zajišťuješ komplexní poskytování podpory zákazníkům platební metody MALL Pay, a to prostřednictvím telefonu, e-mailu, chatu, FB Messenger a dalších komunikačních kanálů
  • Půjdeš příkladem svému týmu, proto se budeš aktivně podílet na komunikaci se zákazníky
  • V týmu budeš mít 2 další šikovné zákaznické hrdiny
  • Budeš kontrolovat kvalitu poskytování zákaznické podpory, tedy kontrolovat písemný a ústní projev svých kolegů a dotahovat jej k dokonalosti
  • Budeš reportovat výsledky týmu zákaznické péče
  • Budeš koordinovat chod oddělení (směny, docházka)

Co za zkušenosti/ dovednosti se ti budou hodit?

  • Potřebujeme zákaznického hrdinu s tím, že v týmu půjdeš příkladem a dokážeš týmu předávat zpětnou vazbu, je to takový malý trénink šikovných kolegů
  • Nebojíš se zvednout telefon, aktivně se zákazníkům ozvat a vyřešit s nimi jejich problémy
  • O tom, jestli jsi komunikativní, se tu ani nemusíme zmiňovat :) Určitě by ses neměl/a nutit k tomu se zákazníky komunikovat
  • Pozice je hodně samostatná, potřebujeme opravdu zodpovědného člověka
  • Přicházíš s novými nápady, jak zlepšit komunikaci a z našich častých zákazníků uděláš brand ambasadory :-)
  • Praxe na zákaznickém centru výhodou
  • Preferujeme zkušenost s vedením alespoň malého týmu lidí a jejich motivací
  • Silně zákaznické smýšlení – výborné komunikační dovednosti, grammar Nazi vítán :-)
  • Počítačové dovednosti, zejména MS Excel, Word
  • Smysl pro detail, kladný postoj, týmový duch
  • Příjemné vystupování
  • Asertivita a odolnost vůči stresu
  • Radost z toho, že z nespokojených uděláte spokojené a ze spokojených nadšené :-)

Proč do toho jít s námi?

  • Férový plat s možností bonusů
  • VIP ceny v našich e-shopech (Mall.cz, Vivantis, Big Brands, CZC, Prodeti a Košík), které ti mohou ušetřit balík
  • 5 dní placeného volna navíc, stravenky, multisport karta, příspěvky na penzijní připojištění, odměny za věrnost Mallu
  • Kanceláře v nové budově v srdci Holešovic nedaleko pulzujících míst jako jsou Vnitroblock, Pražská tržnice či Paralelní Polis
  • Prosluněné terasy, kde můžeš meetingovat a chytat u toho bronz a nebo uspořádat grilovačku s kolegy
  • 2 fajn restaurace hned u kanceláře a další gastro perly jako je legendární vietnamská polévka Phó či indické kari o pár metrů dál
  • Dog friendly office
  • Pro homo cykliens či ranní běžce kolárna a šatny se sprchami
  • Občerstvení a káva na pracovišti zdarma
  • Výhodné tarify mobilního volání a internetu od O2 Family​ pro tvou rodinu a blízké​​ včetně dotací na telefony a tablety
  • Exklusivní služby ČSOB PREMIUM obsahující super balíček bankovních služeb zdarma
  • Řada dalších slev u našich partnerů (fyzioterapie, bio produkty, Benzina, Auto Kelly apod.)
  • Vyzkoušíš nejnovější technologie a pracovní přístupy
  • Odměny za doporučení kandidáta
  • Neformální kultura, kde je běžný i přátelský pokec u piva s vedením firmy

Informace o pozici

Místo pracoviště

U garáží 1611/1, 170 00  Praha-Holešovice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, firemní akce, dog-friendly office, children-friendly office, rozjezd zcela nového projektu

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zadavatel

Mall Group, Česká republika

 

V MALL Group
určujeme směr e-commerce

MALL Group je největší e-commerce skupina střední a východní Evropy. Působíme v 7 zemích a s více než 2 000 zaměstnanci nabízíme své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy.

Jsme špičkou v oboru. A to díky schopným lidem, inovacím, nejnovějším technologiím a neustálému hledání nových cest. Naší vizí je vybudovat největší platformu on-line služeb ve střední Evropě a společně se zákazníky vytvářet digitální budoucnost. Pojď do toho s námi!

Víc info o Mall group