Zákaznické služby
Kontakt
Jana Naidrová
Mall Pay s.r.o.
Dnešní řečí bychom se mohli nazvat jako fintech start-up. Nejvíc nás však vystihuje rozhodnutí zpříjemnit vaše placení. S námi skipnete všechny překážky a komplikace ze světa nakupování a finančních služeb.
Proto jsme nejprve přišli s odloženou platbou pro online nákupy. Platíte tak jen za to, co si nejdříve v klidu vyzkoušíte. Nově pokračujeme s platební kartou na principu kreditky. Tu jsme ale připravili tak, aby byla konečně srozumitelná a výhodná pro běžného člověka.
Specialista zákaznické péče a Back-Office
• Chceš se s námi podílet na tvorbě unikátního projektu, který má za cíl vytvořit rychlé a jednoduché platby v e-commerce?
• Baví tě online, ecommerce, ale i bankovní svět a jeho zvyklosti ti nejsou cizí?
• Korporátní nastavení nedržíme, jsme dynamická firma s velkými ambicemi - zkus to s námi, hledáme Specialistu zákaznické péče a Back-Office
Čemu se u nás budeš věnovat?
• aktivně i pasivně komunikovat s našimi zákazníky ohledně jejich dotazů (telefonická příchozí i odchozí linka, písemná komunikace - chat, email)
• zpracovávat zákaznické požadavky a pomáhat s jejich řešením
• podílet se na budování zákaznického portfolia a hledat cesty, jak zlepšit zákaznickou zkušenost
• Budeš působit jako Back Office podpora – budeš zpracovávat a posuzovat úvěruschopnost zákazníků
• zpracovávat žádosti o vydání platební karty MALL Pay a žádosti ohledně finančních operací na kartě (reklamace, blokace platební karty)
Co za zkušenosti/ dovednosti se ti budou hodit?
• Máš vynikající komunikační schopnosti (profesionální jednání, kultivovaný projev, dokážeš projevit empatii v komunikaci se zákazníkem)
• Máš silné prozákaznické cítění a myšlení
• Máš schopnost upřednostňovat důležité úkoly a pracovat pod tlakem
• Jsi spolehlivý a zodpovědný, zároveň jsi ale ochotný učit se a přijímat nové informace a zvyklosti
Co oceníme:
• Máš výbornou znalost práce s PC (především MS office – Excel)
• Máš zkušenosti se CRM systémy nebo systémy pro zákaznická centra
• Máš za sebou minimálně 1 až 2 roky zkušenosti na pozici operátora zákaznického servisu nebo pracovní zkušenosti z back-office v bance nebo jiné finanční instituci
• Máš výbornou orientaci v oblasti e-commerce
• Máš obecné znalosti ohledně fungování platebních karet a dobrou orientaci v platebním styku (Zákon č. 370/2017 Sb.)
• Certifikace dle Zákona č.257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru je pro tebe velkou výhodou
Osvojíš si a vypiluješ
• Pravidla a postupy pro spotřebitelské úvěrování
• Právní předpisy související s úvěrováním spotřebitelů
• Loajalitu a empatii vůči zákazníkům
Proč do toho jít s námi?
• Čeká na tebe kvalitní a stabilní tým
• Kanceláře máme na Kavčích horách a vládne v nich tvůrčí a neformální atmosféra
• VIP ceny v našich e-shopech (Mall.cz, Vivantis, CZC,a Košík), které ti mohou ušetřit balík
• Home office a flexibilní pracovní doba
• Občerstvení na pracovišti zdarma
• Řada dalších slev u našich partnerů (fyzioterapie, bio produkty, Benzina, Auto Kelly apod.)
• Možnost nákupu na splátky v rámci Mallgroup bez navýšení
• Vyzkoušíš nejnovější technologie a pracovní přístupy
• Odměny za doporučení kandidáta
Informace o pozici
Místo pracoviště
U garáží 1611/1, 170 00 Praha-Holešovice, Česká republika
Typ pracovního vztahu
Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Pracovní smlouva
Délka pracovního poměru
Na dobu určitou
Benefity
Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, možnost občasné práce z domova, dog-friendly office
Požadované vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky
Angličtina (mírně pokročilá)
Zadavatel
Mall Pay s.r.o.
V MALL Group
určujeme směr e-commerce
MALL Group je největší e-commerce skupina střední a východní Evropy. Působíme v 7 zemích a s více než 2 000 zaměstnanci nabízíme své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy.
Jsme špičkou v oboru. A to díky schopným lidem, inovacím, nejnovějším technologiím a neustálému hledání nových cest. Naší vizí je vybudovat největší platformu on-line služeb ve střední Evropě a společně se zákazníky vytvářet digitální budoucnost. Pojď do toho s námi!