Finance

Kontakt

Barbora Vosyková
MallGroup

Mall Group je největší e-commerce skupina ve střední a východní Evropě. Zaměřujeme se na čtyři hlavní oblasti: tradiční e-commerce (nákupní galerie MALL.CZ, CZC.CZ, Vivantis.cz apod.), on-line prodej potravin (Košík.cz), internetovou televizi (MALL.TV) a finanční služby pro internetové nakupování (MALL Pay). Působíme v sedmi zemích a s více než dvěma tisící zaměstnanci nabízíme své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy. Jsme špičkou v oboru, a to díky schopným lidem, inovacím, nejnovějším technologiím a neustálému hledání nových cest.
Naší vizí je vybudovat největší platformu on-line služeb ve střední Evropě a společně se zákazníky vytvářet digitální budoucnost. Pojď do toho s námi!

Vedoucí účetního oddělení pro přijaté faktury

• Láká tě pracovat ve velké firmě s neformální kulturou, kde si na přílišné oficiality nepotrpíme?
• Máš předchozí zkušenosti s účetnictvím v oddělení přijatých faktur a účtováním podle českých standardů?
• Pracoval jsi jako zástupce vedoucího týmu nebo máš zkušenost přímo s vedením kolegů v účetním oddělení?
Pak možná hledáme právě tebe!

Proč hledáme nového kolegu/kolegyni?

Pod křídly Mall Group vzniká největší online nákupní galerie v Evropě. Pojď se s námi podílet na velkých věcech. V oddělení Finance Shared Services Centra, které zpracovává účetnictví pro Internet Mall a.s. a její zahraniční pobočky v Polsku, Maďarsku a na Slovensku, hledáme nového člena týmu pro vedoucí post v oblasti závazků.

Čemu se u nás budeš věnovat?

• Tvým hlavním úkolem bude vést oddělení pro účtování závazků a to jak po stránce samotného zpracování transakcí, tak po stránce podpory vlastního většího týmu zástupců a účetních.
• V rámci vlastní pracovní agendy na tebe čeká např. pravidelná kontrola zaúčtovaných transakcí – faktury, dobropisy, platby a veškeré další závazky vůči dodavatelům.
• Půjde za tebou zodpovědnost za procesování dodavatelských plateb a zápočtů včetně analýzy závazků a rekonciliace jednotlivých účtů.
• Ve spolupráci s vedoucím celého finančního centra budeš mít šanci pravidelně vylepšovat a optimalizovat procesní postupy – revidovat je a aktivně řešit rizikové body.
• Veškerý pravidelný i adhoc reporting & performance management včetně nastavení a vyhodnocování kontrol a přípravy a revize podkladů pro dohadné položky a časové rozlišení bude také tvou rolí.
• Samozřejmě budeš mít i okrajový dohled nad investičním majetkem a inventarizací zásob.
• V rámci vedení týmu čekáme, že kromě pravidelné podpory si vezmeš na starost i motivaci, rozvoj a hodnocení všech kolegů. Nehledáme jenom vedoucího, ale i partnera pro celý tým.
• Kromě týmu tě čeká kontakt i s dalšími odděleními a externími partnery jako naši dodavatelé a auditoři.
• V podstatě budeš mít zodpovědnost za koordinaci všech pravidelných, nárazových aktivit i měsíčních závěrek v rámci týmu.
• Kromě toho si v Mallu můžeš sáhnout i na další zajímavé projekty.

Co za zkušenosti/ dovednosti se ti budou hodit?

• Vzdělání ekonomického směru je pro nás klíčové. Uvítáme jak středoškolské, tak vysokoškolské.
• Znalost účetní agendy dle českých účetních standardů.
• Předchozí alespoň 3-5 letá zkušenost s vedoucí rolí v oddělení přijatých faktur/závazků.
• Pečlivost a spolehlivost v práci využiješ na denní bázi. Dodržování termínů je pro tebe naprosto zásadní.
• Potěšíš nás dobrou znalostí práce s MS Excel a hlavně SAP. • Komunikativní znalost AJ je také velkou výhodou, měl/a by ses domluvit na příležitostných meetinzích.
• Neměl by ti chybět ani pozitivní přístup k práci a životu a hlavně zájem o leadership a práci s lidmi.
• Jsi zvyklý/á pracovat samostatně ale i v týmu, který se na tebe může spolehnout.
• Máš zájem o kariérní rozvoj, ale nebojíš se ani aktivního účtování faktur a dokážeš přiložit ruku k dílu, pokud je třeba.
• Nezapomínáš ani na vlastní rozvoj a umíš se rychle učit a přinášet nové podněty pro zlepšení efektivity.
• Nezalekneš se vysoce dynamického prostředí e-commerce a dokážeš zvládnout práci pod tlakem a adaptovat se flexibilně průběžným změnám.

Proč do toho jít s námi?

  • Unikátní možnost podílet se na rozvoji nového menšího centra sdílených služeb, kde bude možnost vyzkoušet si více projektů v oblasti účetnictví.
  • VIP cenový program v našich e-shopech (Mall.cz, Vivantis, CZC,a Košík), které ti mohou ušetřit balík
  • 5 dní placeného volna navíc, stravenky, multisport karta, příspěvky na penzijní připojištění, odměny za věrnost Mallu
  • Kanceláře v nové budově v srdci Holešovic nedaleko pulzujících míst jako jsou Vnitroblock, Pražská tržnice či Paralelní Polis
  • Prosluněné terasy, kde můžeš meetingovat a chytat u toho bronz a nebo uspořádat grilovačku s kolegy
  • 2 fajn restaurace hned u kanceláře a další gastro perly jako je legendární vietnamská polévka Phó
  • Dog friendly office
  • Pro homo cykliens či ranní běžce kolárna a šatny se sprchami
  • Výhodné tarify mobilního volání a internetu od O2 Family​ pro tvou rodinu a blízké​​ včetně dotací na telefony a tablety
  • Exklusivní služby ČSOB PREMIUM obsahující super balíček bankovních služeb zdarma
  • Řada dalších slev u našich partnerů (fyzioterapie, bio produkty, Benzina, Auto Kelly apod.)
  • Možnost nákupu na splátky v rámci Mallgroup bez navýšení
  • Home office a flexibilní pracovní doba
  • Vyzkoušíš nejnovější technologie a pracovní přístupy
  • Čtvrtletní a roční bonusy, odměny za doporučení kandidáta
  • Neformální kultura, kde je běžný i přátelský pokec u piva s vedením firmy

Informace o pozici

Místo pracoviště

U garáží 1611/1, 170 00  Praha-Holešovice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, možnost občasné práce z domova, firemní akce, dog-friendly office, rozjezd zcela nového projektu

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

MallGroup

 

V MALL Group
určujeme směr e-commerce

MALL Group je největší e-commerce skupina střední a východní Evropy. Působíme v 7 zemích a s více než 2 000 zaměstnanci nabízíme své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy.

Jsme špičkou v oboru. A to díky schopným lidem, inovacím, nejnovějším technologiím a neustálému hledání nových cest. Naší vizí je vybudovat největší platformu on-line služeb ve střední Evropě a společně se zákazníky vytvářet digitální budoucnost. Pojď do toho s námi!

Víc info o Mall group