Zákaznické služby

Kontakt

Jitka Sojaková
CZC.cz s.r.o.

Mall Group je největší e-commerce skupina ve střední a východní Evropě. Zaměřujeme se na čtyři hlavní oblasti: tradiční e-commerce (nákupní galerie MALL.CZ, CZC.CZ, Vivantis.cz apod.), on-line prodej potravin (Košík.cz), internetovou televizi (MALL.TV) a finanční služby pro internetové nakupování (MALL Pay). Působíme v sedmi zemích a s více než dvěma tisící zaměstnanci nabízíme své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy. Jsme špičkou v oboru, a to díky schopným lidem, inovacím, nejnovějším technologiím a neustálému hledání nových cest.
Naší vizí je vybudovat největší platformu on-line služeb ve střední Evropě a společně se zákazníky vytvářet digitální budoucnost. Pojď do toho s námi!

Zákaznická linka CZC.cz – Specialista zákaznické péče

Nejsme prodejní linka! – naopak jsme pasivní zákaznická podpora.

  • Chceš do práce chodit oblečený tak, jak je ti pohodlné, klidně v tričku a riflích?
  • Láká tě pracovat ve velké firmě s neformální kulturou, kde si na přílišné oficiality nepotrpíme?
  • Baví tě být blízko byznysu a mít možnost věci přímo měnit?
  • Chceš nám pomoci vybudovat největší on-line ekosystém ve střední Evropě?
  • Rád(a) bys profesně rostl(a) a hledáš, kde jsou pestré kariérní příležitosti?
  • Baví tě prošlapávat nové cesty a hledat způsoby, jak věci dělat lépe?

Co u nás budeš dělat?

Pečovat o naše nové i stávající zákazníky – pomáhat jim řešit jejich potíže s objednávkami a výběrem produktů atd. Zodpovídat nejrůznější dotazy ke zboží a vyřizovat jejich požadavky. Každý den se naučíš něco nového a rozvineš své znalosti.

Jaké znalosti a dovednosti od Tebe očekáváme?

• Základní znalost MS Office
• Kvalitní mluvený a psaný projev
• Flexibilitu
• Komunikativnost
• Odolnost vůči stresu
• Schopnost a chuť učit se nové věci

Co VŠECHNO u nás můžeš očekávat?

• Fyzicky nenáročnou práci v příjemném prostředí kanceláří v centru Liberce.
• Mladý, komunikativní a rozvíjející se tým, plný nadšenců jako jsi Ty!
• Školení a možnost osobního rozvoje v oblasti techniky a současné spotřební elektroniky.
• Šance zdokonalit svůj psaný a mluvený projev a odstranit zábrany v komunikaci.
• Plnou podporu v začátcích od kolegů, školitelů i teamleaderů.
• Zázemí tradiční české společnosti CZC.cz
• Provoz callcentra 8:00 - 18:00
• Smlouva na dobu neurčitou
• Benefity:Homeoffice, Stravenky, 5 relax days, občerstvení na pracovišti, stravenky, Multisport karta, dárek k narozeninám, zvýhodněné volání od O2, nákup za VIP ceny, odměna za loajalitu, odměna za doporučení kandidáta, firemní akce, rozvoj a vzdělávání, Relax místnost s konzolí na pracovišti ….

Informace o pozici

Místo pracoviště

Rumunská 655/9, 460 01  Liberec-Liberec IV-Perštýn, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (základní)

Zadavatel

CZC.cz s.r.o.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

V MALL Group
určujeme směr e-commerce

MALL Group je největší e-commerce skupina střední a východní Evropy. Působíme v 7 zemích a s více než 2 000 zaměstnanci nabízíme své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy.

Jsme špičkou v oboru. A to díky schopným lidem, inovacím, nejnovějším technologiím a neustálému hledání nových cest. Naší vizí je vybudovat největší platformu on-line služeb ve střední Evropě a společně se zákazníky vytvářet digitální budoucnost. Pojď do toho s námi!

Víc info o Mall group