IT

Jsme skupina několika velkých e-shopů (MALL.cz, CZC.cz, Vivantis.cz…) a pod značkou Mall Group chceme dobýt Evropu a vybudovat největší obchodní online galerii. Staň se součástí našeho příběhu a podílej se na MallGroup projektu.

Service Desk Operator

Jsi komunikativní typ, máš technické nadání a chceš problémy pomáhat skutečně řešit? Do stávajícího teamu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Service Desk Operator. Tvým úkolem bude pečlivě pročíst příchozí požadavky na naše IT, a dle stanovených pravidel je kategorizovat a předat k řešení dalším oddělením či interně v týmu na další stupeň podpory.

Koho přesně hledáme?

  • Někoho, kdo proaktivně řeší problémy.
  • Někoho, kdo je schopný pochopit jak funguje e-commerce firma o více než 2000 zaměstnancích.
  • Člověka, který se rychle naučí našim uživatelům poradit jak správně jejich požadavek zadat.
  • Někoho, kdo je svědomitý a chce s námi zlepšovat kvalitu naší interní slużby kolegům.
  • Člověka, který si rád občas odpočine u tvorby uživatelského manuálu.
  • Někoho se znalostí AJ na komunikativní úrovni (podporujeme 5 zemí).
  • Člověka, který umí své poznatky zaznamenat tak, aby příště stejný problém řešil efektivněji.
  • Někoho, kdo chápe, že požadavků může být nárazově opravdu hodně a pak zase může být chvilku klid.
  • Člověka, který má nějaké základní zkušenosti z IT oboru a rychle se učí.

No a pokud ke štěstí potřebuješ i fajn tým a nejsi individualista, budeme rádi.

Jak bude vypadat tvůj pracovní den?

  • Ráno přijdeš do našich moderních kanceláří, které máme v Holešovicích.
  • Zkontroluješ své tickety Jiře. To, co už je vyřešené uzavřeš. Kde chybí odpověď, zaurguješ řešení.
  • V 10:00 máme StandUp kde si předáme informace co se děje na ostatních odděleních, kdo dnes releasuje a na co se můžeme připravit.
  • Kolem poledne chodíme společně na oběd, kdy můžeš zajít s námi a nebo můžeš zůstat „střežit tábor“ a hlídat nově příchozí tickety. Rádi ti něco doneseme, nebo zajdeš potom s někým z jiného oddělení, jelikož jako support známe všechny a jsme s nimi jedna ruka.
  • V průběhu dne řešíš požadavky z businessu, které prioritizuješ a následně je buďto sám vyřešíš nebo předáš na jiný tým.
  • Když ti dojde šťáva, dáš si kafe, nebo můžeš s kolegy dát fotbálek či Playstation.
  • Pokud budeš mít večer náladu, můžeš se účastnit některé z našich vzdělávacích akcí, které občas pořádáme, nebo zajít s ostatními na drink

Jak pracujeme?

#Operativně
Vždy podle zajetých procesů.

#Reaktivně
Každá akce musí mít svou reakci.

#Komunikativně
Komunikace s vývojáři, testery a businessem je naše silná stránka.

Nabízíme:

  • zaměstnání pro jednu z nejdynamičtěji se rozvíjejících společností
  • přátelský pracovní kolektiv, který nezkazí žádnou legraci
  • velké množství (dobrovolných) IT akcí - pravidelné snídaně, fotbálková liga, playstation liga, grilovačky na terasách, Hackdays, školení, RocDevs akademy aj.
  • možnost přesunu do jiného týmu, prostě otevřené dveře do světa IT
  • finanční ohodnocení odpovídající pracovní pozici + systém péče o zaměstnance

Informace o pozici

Místo pracoviště

U garáží 1611/1, 170 00  Praha-Holešovice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Mobilní telefon, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, možnost občasné práce z domova, dog-friendly office

Požadované vzdělání

Vzdělání není podstatné

Požadované jazyky

Angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

Internet Mall, a.s. Česká republika

 

Kontakt

Internet Mall, a.s. Česká republika
Gabriel Radoczi

Powered by LMC