Zákaznické centrum

Jsme skupina několika velkých e-shopů (MALL.cz, CZC.cz, Vivantis.cz…) a pod značkou Mall Group chceme dobýt Evropu. Staňte se součástí našeho příběhu a podílejte se na velkých věcech.

Zákaznická linka CZC.cz – nehledáme ajťáka, hledáme tebe!

Nevíš, co je zvuková karta? Nikdy jsi nezprovoznil tiskárnu? Nám to vůbec nevadí! Pro obsluhu zákaznické linky nehledáme žádného ajťáka.

Stačí, když budeš mít chuť pracovat a starat se o blaho našich zákazníků. Staň se jedním z nás!

Co VŠECHNO u nás můžeš očekávat?

  • Práci v příjemném prostředí v suchu a teple... a to i v zimě a dešti
  • Super kolegy kolem sebe… budeš součástí našeho týmu!
  • Školení a možnost osobního rozvoje… uděláme z tebe profíka na komunikaci!
  • Plnou podporu v začátcích… pokud to budeš potřebovat
  • Kariérní růst v rámci týmu či celé firmy… spousta z nás povýšila, nebo našla uplatnění v jiném oddělení
  • Zázemí silné společnosti - CZC.cz letos slaví 20 let na trhu
  • Zvyšující se mzdu podle znalostí a schopností
  • Vlastní stůl a židli… jen a jen pro tebe!
  • Řadu benefitů - např. stravenky, nákupy za zvýhodněné ceny na CZC.cz, Mall.cz, Vivantis.cz, Bigbrands.cz a dalších e-shopech, 5 týdnů dovolené, občerstvení na pracovišti, týmové večeře a akce...
  • Flexibilní pracovní doba… tvůj nový šéf ti vyjde vstříc
  • Možnost zkrácených úvazků… vše je o domluvě

Co u nás budeš dělat?

Pečovat o naše nové i stávající zákazníky – pomáhat jim řešit jejich potíže s objednávkami, zodpovídat nejrůznější dotazy ke zboží a vyřizovat jejich požadavky. Každý den se naučíš něco nového.

Jaké znalosti a dovednosti od Tebe očekáváme?

  • Komunikativnost – bez té by to nešlo
  • Odolnost vůči stresu – ten se občas dostaví
  • Schopnost a chuť učit se nové věci – to je podstatné

A co o nás říká náš tým?

Jaroslava J.: „Prima kolektiv, který ti rád vždy pomůže. Výhodné slevy na nákupy skoro na vše.“

Kristýna V: „Na této práci je super její rozmanitost. Naučíte se zde nejen komunikačním dovednostem, ale také celou řadu dalších věcí. Zdokonalíte se hned v několika pracovních směrech, ať už v technických dovednostech, ekonomických dovednostech, právním přehledu a spoustu dalšího.
Dalším plusem v této práci je parádní kolektiv lidí. Naleznete u nás sympatické, veselé kolegy, kteří vám se vším rádi pomohou. V tomto kolektivu si užijete opravdu spoustu zábavy. Heslem je zde co neumíš, rádi tě naučíme a se vším poradíme.“

"Začátky nebyly vůbec jednoduché, naučit se všem postupům a seznámit se systémem mi dalo zabrat. Začínala jsem jako operátorka a postupně se přes zástupce vypracovala až na vedoucí zákaznického centra. Každý den není růžový, ale baví mě pracovat ve firmě, která se neustále vyvíjí. Práce v zákaznickém centru není jednoduchá, ale odcházet s pocitem, že díky nám stoupá zákaznická spokojenost, je prostě k nezaplacení," shrnuje svou pracovní zkušenost v CZC.cz Dáša, vedoucí zákaznického centra.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Brodská 570, 261 01  Příbram-Příbram V-Zdaboř, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti, jiné

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, firemní akce, dog-friendly office, children-friendly office

Požadované vzdělání

Vzdělání není podstatné

Zadavatel

Mall Group, Česká republika

Pozice je vhodná pro absolventy.

Pozice vhodná pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.

Pozice vhodná pro důchodce.

Pozice vhodná pro OZP. S docházením do firmy. Vhodné pro: tělesně postižení, ostatní.

 

Kontakt

Mall Group, Česká republika
Martina Brodská

Powered by LMC