Zákaznické centrum

Vivantis je ryze česká firma, působící na trhu již od roku 2001. Jsme předním středoevropským online prodejcem fashion a lifestyle produktů. Specializujeme se především na prodej parfémů, hodinek, šperků, módních doplňků a produktů pro zdraví a krásu.

Naše internetové obchody doručily svým zákazníkům již více než 2 560 000 zásilek, nabízejí 37 000 položek od 755 značek a měsíčně je navštíví 1 – 2 miliony návštěvníků.

Brigáda v zákaznickém servisu

Hledáme kolegy, kteří umí volat nejen z okna, ale také telefonem. Hlavní je, nebát se provozu, ve kterém se pečuje o zákazníky – nemáme prodejní call centrum, na prodej nám stačí e-shop. Spokojený zákazník je u nás na prvním místě.
V tuhle chvíli hledáme posily, které nám pomohou ve vánoční sezóně, která u nás začíná už v září 🙂

Co bude náplní práce?

  • Komunikace se zákazníky, kteří volají o cennou radu
  • Zpracování zákaznických požadavků ve firemním systému
  • Poskytování bližších informací o nabízených produktech
  • Komunikace s ostatními odděleními ve firmě

Do našeho kolektivu zapadne:

  • Pozitivní osobnost, která má ráda výzvy a veselý kolektiv
  • Flexibilní kolega s prozákaznickým přístupem a ochotou učit se
  • Parťáci, kteří umí opravdu dobře česky
  • A pokud umíte ještě navíc anglicky, budeme rádi

Co za to?

  • Motivující ohodnocení a opravdu přátelské prostředí
  • Zázemí stabilní české společnosti
  • Smlouva na „dohodu o provedení práce“

Informace o pozici

Místo pracoviště

Školní náměstí 14, 537 01  Chrudim-Chrudim II, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Brigáda, od 1. 11. 2018 do 28. 2. 2019

Typ smluvního vztahu

Dohoda o provedení práce

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

Internet Mall, a.s. Česká republika

Pozice vhodná pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.

Pozice vhodná pro důchodce.

 

Kontakt

Internet Mall, a.s. Česká republika
Petra Bubeníčková

Powered by LMC