Zákaznické centrum

CZC je český e-shop s elektronikou, který se specializuje na IT. U nás nakupují jak studenti, tak profesionálové z IT oblasti. Máme přes 200 zaměstnanců, vlastní CZC obchody a rozsáhlou frančízovou síť. Jsme obchodem, který našim zákazníkům poskytuje skvělý servis, od informací na webu až po profesionály, kteří zákazníkům odpoví na prodejně i infolince. Našim cílem je být obchodem s velkou přidanou hodnotou a ty se můžeš přidat k nám.

Zákaznická linka CZC.cz – chybí nám člen „rodiny“

Chceš být součástí super kolektivu? Máš rád zábavu a pracuje se ti lépe v rodinném prostředí?

Staň se jedním z nás, členem naší rodiny!

Co VŠECHNO u nás můžeš očekávat?

  • Práci v příjemném prostředí v suchu a teple... a to i v zimě a dešti
  • Super kolegy kolem sebe… budeš součástí našeho týmu!
  • Školení a možnost osobního rozvoje… uděláme z tebe profíka na komunikaci!
  • Plnou podporu v začátcích… pokud to budeš potřebovat
  • Kariérní růst v rámci týmu či celé firmy… spousta z nás povýšila, nebo našla uplatnění v jiném oddělení
  • Zázemí silné společnosti - CZC.cz letos slaví 20 let na trhu
  • Zvyšující se mzdu podle znalostí a schopností
  • Vlastní stůl a židli… jen a jen pro tebe!
  • Řadu benefitů - např. stravenky, nákupy za zvýhodněné ceny na CZC.cz, Mall.cz, Vivantis.cz, Bigbrands.cz a dalších e-shopech, 5 týdnů dovolené, občerstvení na pracovišti, týmové večeře a akce...
  • Flexibilní pracovní doba… tvůj nový šéf ti vyjde vstříc
  • Možnost zkrácených úvazků… vše je o domluvě

Co u nás budeš dělat?

Pečovat o naše nové i stávající zákazníky – pomáhat jim řešit jejich potíže s objednávkami, zodpovídat nejrůznější dotazy ke zboží a vyřizovat jejich požadavky. Každý den se naučíš něco nového.

Jaké znalosti a dovednosti od Tebe očekáváme?

  • Komunikativnost – bez té by to nešlo
  • Odolnost vůči stresu – ten se občas dostaví
  • Schopnost a chuť učit se nové věci – to je podstatné

A co o nás říká náš tým?

Tereza P: „Ve společnosti CZC se mi líbí pracovat, protože je tu velmi přátelský kolektiv, ochotní vedoucí, kteří mi vždy poradí, když si nevím rady a také oceňuji motivační bonusy.
Práce je rozmanitá v moderním a hezkém prostředí.“

David J.: „Do CZC jsem nastupoval bez velkých zkušeností. Překvapil mě velmi přátelský kolektiv, který mi s čímkoliv ochotně pomohl. Díky této práci jsem se naučil spoustu nových věcí a zdokonalil jsem se hlavně v komunikačních a technických dovednostech. Každý den se v tomto oboru naučím něco nového. Skvělým benefitem v této práci jsou výhodné nákupy."

"Začátky nebyly vůbec jednoduché, naučit se všem postupům a seznámit se systémem mi dalo zabrat. Začínala jsem jako operátorka a postupně se přes zástupce vypracovala až na vedoucí zákaznického centra. Každý den není růžový, ale baví mě pracovat ve firmě, která se neustále vyvíjí. Práce v zákaznickém centru není jednoduchá, ale odcházet s pocitem, že díky nám stoupá zákaznická spokojenost, je prostě k nezaplacení," shrnuje svou pracovní zkušenost v CZC.cz Dáša, vedoucí zákaznického centra.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Brodská 570, 261 01  Příbram-Příbram V-Zdaboř, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, firemní akce, dog-friendly office, children-friendly office

Požadované vzdělání

Vzdělání není podstatné

Zadavatel

Mall Group, Česká republika

Pozice je vhodná pro absolventy.

Pozice vhodná pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.

Pozice vhodná pro OZP. S docházením do firmy. Vhodné pro: tělesně postižení, ostatní.

 

Kontakt

Mall Group, Česká republika
Martina Brodská

Powered by LMC