Zákaznické centrum

Mall Group je největší e-commerce skupina ve střední a východní Evropě. Zaměřujeme se na čtyři hlavní oblasti: tradiční e-commerce (nákupní galerie MALL.CZ, CZC.CZ, Vivantis.cz apod.), on-line prodej potravin (Košík.cz),internetovou televizi (MALL.TV) a finanční služby pro internetové nakupování (MALL Pay).

Působíme v sedmi zemích a s více než dvěma tisící zaměstnanci nabízíme své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy.

Jsme špičkou v oboru, a to díky schopným lidem, inovacím, nejnovějším technologiím a neustálému hledání nových cest.
Naší vizí je vybudovat největší platformu on-line služeb ve střední Evropě a společně se zákazníky vytvářet digitální budoucnost. Pojď do toho s námi!

Vivantis je ryze česká firma, působící na trhu již od roku 2001. Jsme předním středoevropským online prodejcem fashion a lifestyle produktů. Specializujeme se především na prodej parfémů, hodinek, šperků, módních doplňků a produktů pro zdraví a krásu.

Naše internetové obchody doručily svým zákazníkům již více než 2 560 000 zásilek, nabízejí 37 000 položek od 755 značek a měsíčně je navštíví 1 – 2 miliony návštěvníků.

Customer Care Team Leader Junior

  • Chceš do práce chodit oblečený tak, jak je ti pohodlné, klidně v tričku a riflích?
  • Láká tě pracovat ve velké firmě s neformální kulturou, kde si na přílišné oficiality nepotrpíme?
  • Baví tě být blízko byznysu a mít možnost věci přímo měnit?
  • Chceš nám pomoci vybudovat největší on-line ekosystém ve střední Evropě?
  • Rád(a) bys profesně rostl(a) a hledáš, kde jsou pestré kariérní příležitosti?

Proč hledáme nového kolegu/kolegyni?

Hledáme někoho, komu je organizace práce vlastní. Jsi rád středem dění, máš rád/a ruch a nebaví tě, když to okolo nefrčí? Pokud si odpověděl/a ANO, tak jsi náš člověk. Náš nový tým zákaznické péče pátrá po novém team leaderovi!

Čemu se u nás budeš věnovat?

  • Komunikace se zákazníky jak po telefonu, tak e-mailem.
  • Vyřizování reklamací, nestandardních objednávek a plnění všech přání našich zákazníků.
  • Vedení a organizace malého týmu - plánování směn, zpětná vazba kolegům, trénink jeich dovedností a motivace.
  • Prostoru pro tvé nápady u nás najdeš dost, posouvat zákaznický servis vpřed je náš dlouhodobý cíl.

Co za zkušenosti/dovednosti se ti budou hodit?

  • Pokud jsi zkušený operátor, který by se rád posunul do vedoucí role, vést lidi tě naučíme.
  • Pokud chceš začít jako telefonní operátor a k vedoucí pozici se časem propracovat, ozvi se nám také, vymyslíme to společně.
  • Velmi důležitá je spolehlivost, samostatnost a flexibilita - bez nich to bohužel nepůjde.

Proč do toho jít s námi?

  • Budeš mít zajímavou práci na hlavní pracovní poměr v oblasti e-commerce.
  • Nakoukneš pod pokličku úspěšného e-shopu, který je součástí Mall Group.
  • Dostaneš u nás rozmanité příležitosti pro seberealizaci, osobní růst a rozvoj.
  • A také máme hromadu benefitů (stravenky, příspěvky na spoření/pojištění, 3 sick days, pet friendly office, legendární firemní akce, VIP nákupy v rámci Mall group, …).

Informace o pozici

Místo pracoviště

Školní náměstí 14, 537 01  Chrudim-Chrudim II, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, vzdělávací kurzy, školení, zdravotní volno/sickdays, dog-friendly office

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (pokročilá), Angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

Vivantis a.s.

 

Kontakt

Vivantis a.s.
Petra Bubeníčková

Powered by LMC