Zákaznické centrum

Mall Group je největší e-commerce skupina ve střední a východní Evropě. Zaměřujeme se na čtyři hlavní oblasti: tradiční e-commerce (nákupní galerie MALL.CZ, CZC.CZ, Vivantis.cz apod.), on-line prodej potravin (Košík.cz),internetovou televizi (MALL.TV) a finanční služby pro internetové nakupování (MALL Pay).

Působíme v sedmi zemích a s více než dvěma tisící zaměstnanci nabízíme své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy.

Jsme špičkou v oboru, a to díky schopným lidem, inovacím, nejnovějším technologiím a neustálému hledání nových cest.
Naší vizí je vybudovat největší platformu on-line služeb ve střední Evropě a společně se zákazníky vytvářet digitální budoucnost. Pojď do toho s námi!

Manažer zákaznické linky

  • Láká tě pracovat ve velké firmě s neformální kulturou, kde si na přílišné oficiality nepotrpíme?
  • Baví tě být blízko byznysu a mít možnost věci přímo měnit?
  • Chceš nám pomoci vybudovat největší on-line ekosystém ve střední Evropě?

Pak pojď s námi budovat nový fenomén a směr internetového nakupování – Marketplace, partnerský prodej!

Proč hledáme nového kolegu/kolegyni?

Budujeme unikátní koncept Marketplace, díky kterému chceme posunout nejenom naše služby a nabídku, ale i celou ČR e-commerce na vyšší úroveň. Cílem je našim zákazníkům nabídnout co nejkvalitnější portfolio, ze kterého si vybere každý, a služby, které uspokojí i toho nejnáročnějšího klienta.

A právě k nám hledáme šéfa zákaznického servisu pro naše B2B obchodní partnery. Hledáme někoho, kdo se nebojí nových výzev a chce být u toho, když se rozvíjí nový tržní segment. Není důležité vzdělání, ale tvé schopnosti a nadšení.

Koho k sobě hledáme:

  • Manažera, který umí vést lidi a má minimálně 5 let zkušeností z oblasti call centra/zákaznického centra.
  • Zkušenost s B2B zákazníky
  • Člověka, který se nebojí výzev a vysokého pracovního nasazení
  • Někoho, kdo má rád čísla, umí v nich číst a chápe jejich důležitost pro business
  • Ví co se skrývá pod pojmem KPI
  • Je silný v komunikaci, organizaci a má aktivní přístup k práci
  • Ovládá Microsoft Excel
  • Je velmi dobrý v koncipování textu, zvládá gramatiku na výbornou
  • Zvládá komunikaci v angličtině

Čemu se u nás budeš věnovat?

  • Řízení, organizování a rozvoj týmu
  • Definování náplně práce jednotlivých oddělení a konkrétních členů týmu, implementace a optimalizace procesů
  • Sledování KPI´s, vyhodnocování práce a pravidelný reporting
  • Zjišťování potřeb zákazníků/klientů a následné návrhy na zlepšení produktu a procesů
  • Spolupráce s jednotlivými odděleními napříč celou skupinou Mall Group

Proč do toho jít s námi?

  • Získáš příležitost být součástí unikátního projektu v technologicky vyspělém prostředí
  • VIP ceny v našich e-shopech (Mall.cz, Vivantis, Big Brands, CZC, Prodeti a Košík), které ti mohou ušetřit balík
  • 5 dní placeného volna navíc, stravenky, multisport karta, příspěvky na penzijní připojištění, odměny za věrnost Mallu
  • prosluněné terasy, kde můžeš meetingovat a chytat u toho bronz a nebo uspořádat grilovačku s kolegy
  • výhodné tarify mobilního volání a internetu od O2 Family pro tvou rodinu a blízké včetně dotací na telefony a tablety
  • vyzkoušíš nejnovější technologie a pracovní přístupy
  • Přátelská a neformální atmosféra malého týmu zákaznické linky, nejsme žádné velké call centrum

Informace o pozici

Místo pracoviště

U garáží 1611/1, 170 00  Praha-Holešovice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, možnost občasné práce z domova, dog-friendly office

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Mall Group

 

Kontakt

Mall Group
Denisa Srnková

Powered by LMC